Sabtu, 6 Ogos 2011

Volley bal team mesti boleh!

Aku sangat berminat main bola tampar. Tempat aku keje nie memng banyak budak men bola tampar, tapi bile aku tanya aritu diorang kate takde team pon. So aku pasang la cite2 nak tubuhkan team bola tampar untuk mewakili tempat aku bekerja nih. Just skng nie aku tak tau sangat procedure nye. Dah tu aku ade plan nak mintak sponsore dari luar untuk sponsor baju mase bertanding nanti. Haha, kot2 le dapat kan, nampak la meriah sket..hehe

 
Aritu ade member aku ajar bebudak nie men bola tampar. Bile aku tanye, yang join nie kebanyakan tak penah ade basic sebelum nih. Semua datang just nak main saje2. Payah le cengginie kan..pahtu member aku nie td g la test diorang, reti ke tak nak wat service. Mule2 service bawah..payah jugak nak lepas bebudak nih..dah tu service atas plak..sah semua tak lepas..aduuu, pening kepala... takpe, aku redha. Diorng nie kene banyak training lagi untuk jadi bagus.hhaaha


Tapi yang aku tau, ramai bebudak kat cnie sangat terer men bola tampar. Aku bleh bagi tunjuk ajar camne nak main, aku pn pnah mewakili Universiti aku dulu dalam men bola tampar nih. Aku tak pernah jemu men bola tmpar..haha. nanti kalau dah establish team..baru la aku plan nak wat volleyball open ke...haha, baru laa meriah.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan