Khamis, 7 Julai 2011

Gaya Tudung Mengikut Zaman and Makin Pelik!!

Aku tak paham laaaa...kenape minah2 zaman sekarang pakai tudung makin hari makin pelik!! Sanagat laaa aku tak suke tengok tudung yang melilit kepale n tinggi menggunong! Sakit mate laaaa wey...ade orng kate, “dari die tak pakai tudung langsung..okey la tuuuu”...nie tudung sume sebab nak senang pakai..hadeh2..

 

Hah!! Statement xleh pakai...dari pakai tudung yang bengkok2 tu, beter pakai tudung yang biase orng pakai, cantek je aku tengok. Tapi skang nie inovasi pada tudung dah makin pelik sesangat. Aku tak sukee laa sangaaat! Sorry laaa..aku rase ramai guys kat luar sane tuu setuju ngn akuu...dari dulu lawa2, sampai la skang nie ketat ke sane sini..tinggi melangit (letak gelas kaca kot)..ber pin ala2 pin rambut kat depan laa, pin kat bahagian rambut blakang laaa...aaaaaaaah aku sakit mate nak tengok!

Sebenarnya aku sangat respect ngn orng yang pakai tudung, suke je aku tengok..tp kadang2, yang fesyen pelik niee la yang menjengkelkan mate..tau tak yang tudung berbonggol unta tu Haram!! Cube search kat google, ade la sebab2nye..jangan main pakai je. Tau korang takde niaat pape nak pakai, tapi yang memandang nye terpandang serong leee...kan ke kite same2 dapat dosa..baek takyah buat feyen pelik tuu...

Aritu kan aku ternampak le kakak nie dok dalam dewan pakai tudung tinggi giler (letak cup kfc kot). Then bile ade bro nie nak lalu kat blakang, terkene laaa kat bonggol unta tuuu..hahaha,terpusing kepaleee...ooohohohooo..padan muke..kihkih..
 
Aku nak luahkan kat sape pon aku tak tau tentang hal nie. Kalu member aku sendiri, dah lame aku cucok2 die..biar terase..

Bile yuna dah stat melotup aritu, hehe..aku dah dengar awal lagu die time aku baru masok universiti aritu..tak silap aku die wat underground dulu..ramai geng2 aku kenal ngan music die. Yang wat aku jatuh cinta lagi kat die, die pakai tudung..aku suke beb! Haha..
 

Tapi sayang sekali die dah berubah..aku tak nak le ngate die sebab aku Kipas Susah Mati die jugak..tapi ape kan daye..die dah berubah...ooooooh Yunaaa kuu..huhuuuuu

 

Nie lagi satuuu...aku tak paham laaa. Kenape nak jugak letak pin kat atas kepale tuuu...ngek betol laaa...konon2 cute la tuuu...isyhhh...takyah laaaaa...
 

By the way, aku sangat suke kalau remaje zaman sekarang pakai tudung yang simple je..tolong laaah..aku pn pencinta wanitaa...


Yang nie pemakai tudung the best of all time bagi aku...hoho...ayuuu




Tiada ulasan:

Catat Ulasan