Rabu, 6 Julai 2011

Good Day!

Yoooshhhh! bonne journée....good day every one!!
Hari yang bersejarah bagi ku (cehh..), terciptanhya sebuah blog untuk aku coretkan hari2 ku yang mendatang.haha..macam best blogging nie kan, tp sebenarnya aku tak tau sangat bende nih. so bermula laaa ari nie, aku nak share ngn korang (xsuke korang bleh tekan button x merah kat tepi tu) bende yang aku experience ari demi ari..tengokla kalu aku mampu update sekerap yang mane..haha, biase la, ade keje tetap..xde la nak menghabiskan mase nk tulis blog jee (xde life kee)..


sedikit coretan tentang aku..Kipas Susah Mati Chelsea! (Go Torres Goo!!). dah ade keje ngn gomen. hehe, mempunyai seorang isteri yang penyayang and sangat aku sayangi. suke bersukan (badminton n bola sepak kot)..ape lagi..hmm..yang lain kire secret je la yek..haha..dah le...aku nak carik idea lain plak nak tulis..tengok dulu la camne n ape aku nak tulis nie..adios amigo!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan