Rabu, 6 Julai 2011

Team bola sepak Malaysia hebat!!

Team malaysia..yahaaaa..aku sangat suke laa. mase dolu2, maen cam hampeh, tetapi tetibe plak kan jadi hebat. aku sangat berbangga skang nie ngn team bola kite, harimau muda..menang banyak kali dah. tapi baru2 nie je kalah (3-2 lawan taiwan), alah..takpe lah..baru skali nie je kalah. pasnie nak lawan Singapore plak untuk kelayakan piala dunia zon asia..hehe, aku dapat firasat team kite bleh makan team Singapore nie..cume diorng ade player import cap singapore. yang tu ade susah siket la nak handle. yang lain, lbey kurang je senang nye aku rase (bongkak sket). haha, bile lagi..time nie je aku bleh nak bangge2 ngn team malaysia nie. prestasi tengah mantop..hoho..


Muahahahaaa...mantop tak??dah le pakaian serba biru..aku suke beb, cam chelsea (kipas susah mati katakan)..kite punye bos, mister raja...rajagobal..memang terer, taktik die stakat nie sangat menjadi. siap tukar player time first half time taiwan men kat malaysia aritu..xpernah dibuat orang. tapi nampak la hasilnye dengan kemenangan 2-1 malaysia. cukup la tuuu...dari kite berputih mata..atleast kite tak gol penaltie banyak2..camtu budak skolah rendah pon bleh menang broo...


Nie lagi sorang yang aku sangat respek and suspek! Kapten kite, Safiq Rahim! Waa tabik sama luu broo! dua2 game die score (tak lupe kat aidil)..terbaek la game. tengah kite memang mantap. body cun untk midfield player, control ball xclent, passing sampai..haaa, bleh pergi jaoh tuu..lagi jaoh dari Safee or Titus James (hah..sape plak mamat titus nie..carik sendiri la..die dah lupe kat malaysia)..Bro kite si Safee tu tak menyerlah sangat dalam perlawanan tu and die injurd plak..lagi la tak best..men kat indon hebat gile..takpe, bagi mase lagi..aku sure sangat yang team negara kite bleh maju lebih jaoh dari nie..Hidup Hidupan Malaysia!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan